Open menu
  • Bútorok
    Bútorok
  • Készség-, képesség-, személyiségfejlesztők
    Készség-, képesség-, személyiségfejlesztők
  • Érzékelés- és észlelésfejlesztés
    Érzékelés- és észlelésfejlesztés
  • Játékeszközök
    Játékeszközök
  • Rajz- és Kreatív eszközök
    Rajz- és Kreatív eszközök
  • Mozgásfejlesztés
    Mozgásfejlesztés
  • Udvari eszközök
    Udvari eszközök
  • Textíliák, étkezés és étkeztetés
    Textíliák, étkezés és étkeztetés
  • További eszközök
    További eszközök
  • SNI
    SNI
  • Szenzoros szoba
  • Érzelem és együttműködést fejlesztő játékok
    Érzelem és együttműködést fejlesztő játékok
  • Könyvek
    Könyvek
2025 Katalógus hamarosan
12.jpeg
12.jpeg
Még nem járt az új oldalunkon?

Segítségért kattintson a gombra!

2025 Szakmai ötlettár
previous arrow
next arrow
12.jpeg
12.jpeg
previous arrow
next arrow
product / show.php
product / show_default.php
product / show_block_img.php
jg53146n
Első társasjátékom - A három kismalac, GOULA 24 hó+
JG 53146 Életkor: 1 - 2

Termék leírás

Ez a bájos, szemet gyönyörködtető játék az ismert mesét kelti életre. A három kismalacnak haza kell jutnia, mielőtt a farkas odaér, és bemászik a kéményen. A 3D-s házikó és a többi igényesen kidolgozott összetevő magával ragadja a kicsiket. A nagy, könnyen megfogható, fából készült figurák, a színdobókocka és az egyszerű szabályok lehetővé teszik, hogy ez legyen a gyermekek első kooperatív játéka.
Játékidő kb 10-15 perc.
Fejlesztési területek:
- szem-kéz koordináció
- finommotorika
- színfelismerés
- formafelismerés
- alaklátás
- társas készségek
product / quantity.php
Bruttó ár: 9 650 Ft
Ez a bájos, szemet gyönyörködtető játék az ismert mesét kelti életre. A három kismalacnak haza kell jutnia, mielőtt a farkas odaér, és bemászik a kéményen. A 3D-s házikó és a többi igényesen kidolgozott összetevő magával ragadja a kicsiket. A nagy, könnyen megfogható, fából készült figurák, a színdobókocka és az egyszerű szabályok lehetővé teszik, hogy ez legyen a gyermekek első kooperatív játéka.
Játékidő kb 10-15 perc.
Fejlesztési területek:
- szem-kéz koordináció
- finommotorika
- színfelismerés
- formafelismerés
- alaklátás
- társas készségek
ANYAG
karton, fa
product / show_block_custom_main.php

Részletek

🚚 Szállítási információk
  • Készleten lévő termékek: várható kiszállítás 2-6 munkanap alatt.
  • Előrendelhető termékek: a szállítási idő hosszabb lehet; a pontos dátumot a megrendelés visszaigazolásában tüntetjük fel.
💸 Ingyenes szállítás
40 000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás díjmentes,
kivéve ha a kosár túlméretes terméket tartalmaz (ezekre egyedi fuvardíj vonatkozik).
KÉSZSÉGFEJLESZTŐ BÉBIJÁTÉKOK, LÁTÁS FELFEDEZÉSE
A klasszikus mese alapján egy kooperatív társasjáték a legkisebbeknek.
A malacoknak előbb haza kell érniük, minthogy a farkas bemászna a kéményen!
Tartalma:
- 1 db 6 részes karton játéktábla (teljes méret: 35x60 cm)
- 3 db 4,5x6 cm-es fa kismalac figura
- 1 db 4,5x7 cm-es fa farkas figura
- 1 db 2,5x2,5 cm-es fa színdobókocka (piros, sárga, kék, fehér, fekete színekkel és egy virág mintával az oldalain)
- 1 db 10x10x12 cm-es 3D-s karton házikó
- 6 db 4 cm-es fa játékkorong (egyik oldalukon vagy a kismalacok, vagy a farkas képével, 3-3 db)
2 éves korú gyermekek használatára CE minősítéssel ellátva! A doboz mérete: 24x24x7 cm
karton, fa
JG 53146
Első társasjátékom - A három kismalac
Az első kooperatív játék a legkisebbeknek. A három kismalacnak haza kell jutnia a farkas előtt. Egyszerű játékszabályok. Nagy, fából készült összetevők, játéktábla és 3D-s ház.
Tartalma:
- 1 db 5 részes játéktábla (teljes méret: 35x60 cm
- 3 db 4, 5x6 cm-es fa kismalac figura
- 1 db 4, 5x7 cm-es fa farkas figura
- 1 db 2, 5x2, 5 cm-es színdobókocka
- 1 db 10x10x12 cm-es 3D-s házikó
- 6 db 4 cm-es fa játékkorong
Anyaga: fa
Ajánlott korosztály: 2+
Játékosok száma: 1-4
Játékidő: kb. 10 perc
Fejlesztési területek:
- szem-kéz koordináció
- finommotorika
- színfelismerés
- formafelismerés
- alaklátás
- társas készségek
A játék célja
A három kismalacnak haza kell jutnia, mielőtt a farkas odaér, és leereszkedik a kéményen.
A játék menete
Állítsuk fel a játéktáblát és a házat a helyére, és rakjuk a farkas ösvényét a ház hátsó részéhez, a lépcsők mellé. Tegyük a malacokat a start mezőkre (a nyilakra), és a farkast az ösvényéhez vezető nyílra. A 6 játékkorongot a játéktáblán lévő körökre helyezzük tetszőlegesen, a virágos oldallal felfelé. A legfiatalabb gyermek kezd, és az óramutató járásával megegyező irányban zajlik a játék. Minden kör kockadobással történik.
Mit mutat a dobókocka?
[színes pötty] Lépj egy malaccal, amelyik előtt olyan a mező színe, mint amit dobtál. Ha egyik malaccal sem léphetsz tovább, a következő játékos jön.
[fehér pötty] Lépj azzal a malaccal, amelyikkel szeretnél.
[fekete pötty] A farkas lép.
[virág] Fordíts fel egy játékkorongot: ha farkas, akkor ő halad előre egy mezőt, ha a malacok, akkor mindhárman egyszerre lépnek egy mezőt.
A ház bejárata minden ösvény utolsó mezője.
Ha a farkas ér haza hamarabb, a játéknak vége.
További játékvariáció
Legyél Te az első, aki hazaér! (2 vagy 3 játékos esetén)
Minden gyermek választ egy malacot, és megpróbál elsőként hazaérni vele. A játékosok dobnak a kockával, és a dobott színnel megegyező színű mezőre lépnek a malacukkal. Az nyer, akinek a malaca előbb ér haza. Ha a farkas ér haza előbb, a játéknak vége.
product / listing.php
product / listing_div.php
Image

Minőségi termékek a gyermekek fejlődéséért és szórakozásáért

Kapcsolat

fas fa-phone-alt
fas fa-mobile-alt
fas fa-envelope
fas fa-map-pin

Kövessen minket

Pepita Super Seller Pepita.hu marketplace partner